Brev:
Hjemmelavet grød i microovn
13. april 2008
Alder:
5 mdr.
Hjemmelavet grød i microovn
Hej Helen!
Kan man tilberede hjemmelavet grød (ex. risgrød og hirsegrød) i mikroovnen? Jeg plejer at lave det i en gryde til to dage af gangen og så stille det i køleskabet.
Jeg vil gerne servere frisk grød hverdag, men synes, at det er lidt besværligt med tilberedningen kombineret med sultne børn.
Vil bare lige høre om du har erfaring og en opskrift på grød i mikroovnen.
Venlig hilsen
Lone